Wednesday, September 17, 2008

Jamuan Perpisahan

Kenapalah dipanggil sebagai jamuan perpisahan..macam syok pulak dipindah-pindahkan..tapi dah itu yang disebut dari dulu..apapun objektifnya nak mengenang jasa baik orang yang bertukar itu..
Majlis ni mengenang persahabatan yang telah terjalin sekian lama..sorang dari kawan Ibu dapat tukar ke sekolah yang hampir ngan rumahnya...bagi Ibu alhamdulillah..Allah dah bagi satu kesenangan pada dia..kawan yang Ibu maksudkan tu..kami kat sekolah panggil Chu ni..eh..eh.. silap..Chuinnnn...Bukan apa sebelum pindah ni..huh..pagi-pagi merempit je( rumah dia jauh dari sekolah )...nak bagi cepat sampai..kadang-kadang ( selalu gak la..) risau tengok dia bawak krete..kona senget je..apapun Ibu doakan semoga Chuin berjaya walau dimanapun berada..
Majlis dibuat sebelum puasa hari tu...kami buat kat Dealova Cafe ( antara yang terhangat kat Tapah ni lah..)

Ni la kawan Ibu tu...Chuin ngan Abi ( husband dia...nama betulnya Rizal..tapi kitaorang ikut anak dia panggil..abi pun abilah..)


Dan...yang kat bawah ni..gambar ramai-ramai depan Dealova tu...mana Ibu haaa...

Bye Chuin...dipanjangkan umur..dan dimurahkan rezeki oleh Allah..Insya Allah kita jumpa lagi..


2 comments:

chuain said...

Assalamualaikum.
terharu betul chuain bila akak masukkan jugak gambar kenangan kita kat sini. sedih sangat bila ingat balik kenangan kat sana. bila dah keluar, macam2 bermain kat kepala ni. pro and cons here and there. anyway, semoga sekolah kita terus success sampai bila2. hidup SKSK!

IBU AUFA said...

itu aje yang akak mampu buat sebagai tanda kenangan..