Sunday, March 17, 2013

TORTILLA AGAIN...

Hi hi hi hi....I made tortilla for dinner tonight...again...again...and again...
so simple and easy..but tasty ( perasan la kot...tapinya habis..so I think memang sedap la ..)
the tortilla I've made..
 

this the way how I prepare the tortilla.
I used canned tuna..chopped cabbage..brocolli ( Celur kan sekejap )..bawang besar hiris..cheddar cheese...pastu buh chicken finggers..
 


bentang tortilla tu elok elok...first layer I buh the tuna...pastu tabur the cabbage, brocolli and
the bawang...
 

 
I used the chicken finggers tu bukan apa...senang sikit..
keluar dari fridge ...trus goreng..
tapi kalo you alls ada ckicken leftover or apa apa yang sesuai..
bleh a buh...tapi kalo you alls rajin..bleh guna yang fresh..
tak yah cari leftover..
 
 
dah digulung kemas kemas...
masukkan dalam oven..preheat kejap..dalam 5minit ke 10 minit..
jadi bila panas ckit tu..the cheese will be melty..
nyum nyum nyum...
 


but...
this My Wrap....lain cikit ye
no cheesy ..
no fatty...
ahaks...bleh caye ke
 


 
lupa plak...nak introduce
the wrap or tortilla I used..
sebelum ni I guna yang original..
kali ni I guna yg wholegrain..
laaagiii la kenyangnya...
 
 
Alhamdulillah...

No comments: